Design

Design-ul in cadrul advertising-ului unei companii este cel mai vital pas existent.

Intotdeauna in alegerea unui design trebuie avut in vedere impactul asupra clasei de clientela al carei atentii doriti sa o captati. Culorile, elementele si pozitia acestora pot defini reactia clientilor.

Un design de succes contine maxim 3 culori, logo-ul companiei, elementele diferentiatoare si mesajul propriu-zis.
Trebuie avut in vedere faptul ca intr-o campanie publicitara, aprox.80% din atentia potentialilor clienti este acordata design-ului iar restul de 20% mesajului inscris.

Design-ul curat, simplu si cu stil denota profesionalism si seriozitate. Acesta trebuie sa contina max. 2 culori, sau max. 3 nuante ale aceleiasi culori, un singur element diferentiator, logo-ul companiei si mesajul transmis.

       Anumite companii tin sa introduca intr-un design al unui afis promotional, de exemplu, toate elementele pe care le au la dispozitie, ceea ce poate bulversa potentialul client. Acesta nu trebuie sa petreaca mai mult de 5 secunde in a intelege mesajul transmis.

      De asemenea, trebuie avut in vedere faptul ca nu aveti nevoie de mai mult de 1 element de contact pe un design, un simplu numar de telefon,  e-mail sau adresa unui site sunt mai mult decat suficiente. Clientul caruia ii este destinat acel mesaj va folosi acea metoda de contact in mod sigur.

       Intotdeauna sa aveti in vedere faptul ca prin design va puteti alege clientela, foarte simplu.

       Succes!