Advertising


Odata ce identitatea, serviciile si domeniul de activitate sunt stabilite, concentratia maxima se acorda advertising-ului.
Totul incepe cu analiza asupra clasei de clientele careia se adreseaza serviciile/produsele afacerii tale.


In functie de clasa de clientela spre care tintesti, poti alege metoda de advertising pe care vrei sa o folosesti: flyere, afise, bannere, reclama video, radio s.a.m.d.

In metoda de advertising aleasa se vor afla elementele de design ce definesc afacerea ta. Culori, logo si mesajul activitatii pe care o promovezi in acel moment.

      O campanie de advertising ce doreste rezultate contine atat de multe detalii si mesaje cu subinteles incat pentru unii poate deveni extrem de complicata si se transfera intr-o sursa de stres, deoarece fiecare litera sau culoare se adreseaza unui anumit tip de client.
        Locatia, timpul si imaginea generala pot ajunge sa defineasca intreaga ta activitate. De aceea necesita un grad foarte mare de concentrare, imaginatie si analiza.

      O alta modalitate de advertising se poate initia sub forma unor promotii, reduceri si/sau concursuri. Nu neaparat prin reclama proriu-zisa a serviciilor/produselor tale.
De exemplu, un concurs in care te poti inscrie foarte usor si prin care poti castiga unul din produsele oferite ca premiu, se poate transforma intr-o forma exceptionala de advertising a serviciilor/produselor si astfel dobandesti clienti care iti vor promova afacerea indirect.

        Nu este indeajuns sa incepi o afacere daca nu ai de gand sa o ridici spre culmi nebanuite. De aceea advertising-ul este vital, pentru ca exista o limita prin care vestea se propaga prin oameni, depinde de tine ca piata in care iti desfasori activitatea sa fie constienta de prezenta ta si afacerea ta sa fie cunoscuta si sa se dezvolte fara a fi limitata la cartierul sau orasul in care se afla.

       Succes!